2013. augusztus 12., hétfő

Inspirations

Romantikus vintage hangulat... Most már végképp nem tudom, milyen legyen a szobám. Mindenesetre ez gyönyörű!

Annyit hallottam/olvastam a macaron nevű édességről, hogy nagyon szeretném kipróbálni. Néhány ember szerint nem túl jó, csak szépek, de én azért megkóstolnám. Gusztusos.

Ahh fagyi színek. Megkötős farmerkabát. Édes kis kiegészítők.

Lolita lányka csodás fotója. Nagyon hangulatos. Szívesen fotóznék én is ilyen stílusú hölgyeményeket. Na meg ki is próbálnám a stílust. Csak először szerzek egy kis pénzt...
Ez csak úgy megtetszett. Nyuszifülek, csudás rózsás hajdísz, nagy szemek. Kell ennél több? :)))
Na és igen, TI!♥ Köszönöm hogy vagytok nekem. Hogy hozzászóltok, tanácsot adtok, buzgón olvassátok minden nemű agymenéseimet, filozofálgatásaimat, nyöszörgéseimet, érzéseimet.




2 megjegyzés: