2013. augusztus 26., hétfő

Blogos kihívás- Day 25

Melyik a legkedvesebb élményed, amit sohasem felejtesz el?

Húha... Csak egyet nem tudok megnevezni, úgyhogy többet írok. 
Az a 2 MondoCon, amiken eddig részt vettem. Hatalmas élmény volt számomra mindkettő, nagyon jól éreztem magam, teljesen elvarázsolt, a hatalmába kerített, úgyhogy szerintem ezek meg is maradnak. 

Tavalyi halloween Zsófival, illetve 2 barátnőmmel, amit a telkünkön lévő kis házba rendeztünk. Szépen kidekoráltuk, hoztunk/csináltunk rengeteg finomságot, hallgattunk zenét, néztünk Bújj bújj szellemet (anime), illetve activity-tünk, természetesen halloween-i témákon belül. Mindenki jól érezte magát :)


Tavalyi Olasz kirándulás. Igaz, a szállás, az ennivaló hagyott némi (sok) kívánnivalót maga mögött, de mégiscsak ott voltam és szép helyeket láttam, úgyhogy úgy érzem, ezt is ide kell vennem. 


Általános iskola 8. osztályában megkérdezte a földrajz tanárnőm, hogy 2 képemet nem-e lehetne kiállítani az iskola aulájában, ugyanis tudta rólam hogy szeretek fotózni és maradt néhány képkeret, amit az képeimmel gondolt kitölteni. Nagyon megörültem neki és büszkeséggel tölt el, hogy még mindig kint állnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése