2013. augusztus 28., szerda

Blogos kihívás- Day 28

Mi az, ami kikapcsol?

Szerintem kicsit hasonlít a mi az, ami boldoggá tesz? kérdéshez. Na de lássunk néhány dolgot:

Az egyik legelső dolog, ami eszembe jutott, az a blogolás, hisz mily meglepő, most is azt csinálom! Nagy örömömre szolgál, amikor ihletet kapok, vagy éppen kavarog bennem egy téma, amit alaposan kivesézhetek. Miközben írom, közben át is gondolom a dolgokat, ez még segít is a problémamegoldásban és kicsit megnyugtat. 

A másik dolog az olvasás, aminek az utóbbi időben keveset szenteltem, de attól még szeretem űzni. Teljesen beleélem magam a karakterek helyébe, elképzelem a helyszíneket és együtt izgulok velük. Nagyon izgalmas dolog!


Természetesen a fotózás is kikapcsol. No még mennyire! Olyankor csak az alkotásra koncentrálok, igyekszem minél több szépséget észrevenni; ha éppen embereket fotózok, akkor igyekszem a legelőnyösebb pózokat felkutatni, meghallgatni az egyéni kívánságokat és teljesíteni azokat tudásom szerint. 

Talán furcsán fog hangzani, de a teaivás is megnyugtat, kikapcsol. No nem az, hogy a büfében kérek egy üveg teát és bele-beleiszok, stb... Amikor forrón, gőzölögve szürcsölgeted egy helyes kis csészéből.. Különösen egy hűvös őszi/téli napon.. Érzed, ahogy felmelegít, átjár...Hmm..

2 megjegyzés:

  1. én a tea mellé még a kávét is felsorolnám, télen pedig a forrócsokit :D

    VálaszTörlés
  2. Ó tényleg, azokat elfelejtettem! :O :D Pedig szeressük azokat is :DD Meg a kakaót is!..♥

    VálaszTörlés