2013. augusztus 9., péntek

Blogos kihívás- Day 9

Milyen számodra a tökéletes álomszoba?

Hmm ez most igazán testhezálló kérdés, ugyanis mostanában hatalmas szobaátalakításokon töröm a fejem. Új falszín, szőnyegek, karnis, ágytakaró, szinte minden kéne... 
A szobám fala halvány rózsaszín, már-már fehérre hajaz. A karnisom bordó, két rongyszőnyegem van, bordó alapon krémszínű csíkokkal, az ágytakaróm pedig már borzasztó régi, kicsit kopottas is, bordós, fehéres, érdekes színű csíkos. A másik nagy bajom a szoba mérete, ugyanis elég kicsike, nekem meg annyi minden kis mütyüröm van, hogy alig férek el...


Nagyon tetszik a fotók szívecskébe való elrendezése, hasonlót tervezek én is, csak úgy, hogy nem lesz közöttük hézag.


Sok-sok párna. Kicsik, nagyok, színesek. De persze azért harmonizáljanak egymással.


Szeretnék egy álomfogót. Annyira szépek és különlegesek. Nagykátán ki is néztem magamnak egy szép fehéret, remélem még meg van... Na és ezek az égősorok is tetszenek, bár egy kicsit karácsonyi feeling, de nagyon mutatósak. Nekem csak színes van, az viszont ténylegesen télies. 


Ez a kuckós megoldás mennyire aranyos és jópofa! Igazi kis saját "birodalmad" lehet így, úgy mint gyermekkorunkban. 


Nyaklánctartó. Már nagyon érik a dolog, mert most kisebb dobozokban tárolom őket, de ott mindig összegabalyodnak és idegrohamot kapok, mire egyet kihalászok. ><" Úgyhogy valamit ki kell találnom. Ez azért is tetszik, mert ötletes és a szoba díszévé is válik.

3 megjegyzés:

  1. Megertelek.:D Vegre mar nekem is van sajat szobam, be is rendezkedtem, de meg mindig nem tokeletes.:D A nyaklancokkal nekem is detto ez a bajom, ugyhogy majd osszebeszelhetunk, es amugy az is lehet, hogy augusztusban visszajovunk latogatni.;)♥

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon odavagyok a különböző "sejtelmes" fényekért a szobákban, szerintem nagyon varázslatosak :)

    VálaszTörlés
  3. Okés :) Nem úgy volt, hogy szeptember elején? :D♥

    Tényleg nagyon szépek :)

    VálaszTörlés