2013. augusztus 8., csütörtök

Blogos kihívás- Day 7 (kis csúszás)

Milyen számodra az ideális pasi külseje, belső tulajdonságai?

Először is bocsánat, tegnap nem tudtam írni, így a mai napra kettőt is írok. Tehát...
Külsőre így kicsit nehéz behatárolni a dolgot... Ha meglátom, kell az, hogy megfogjon, tetsszen. Főként a sötét hajú/szemű srácok jönnek be, de ha helyes és szép az arca, akkor lehet szőke is, tehát ebből a szempontból nem mondanék éles kikötéseket. Ne legyen izomkolosszus, de azért legyen igényes a testével, ne legyen szétfolyva... : D És jó, ha azért fél fejjel/fejjel magasabb nálam. * Az ilyen mostani páva gyerekek kíméljenek...*

Belső tulajdonságokról az egyik bejegyzésben egy kicsit írtam róla, úgyhogy azt a részt most is tudnám ismételni. Legyen humoros, megtudjon nevettetni, de ha kell, akkor komoly is tudjon lenni. Természetesen az őszinteség, a bizalom az alapvető dolog, de azért megemlítem. És persze hagyjon egy kis életteret, nem kell folyton-folyvást egymásba kapaszkodni. Ergo ő is nyugodtan legyen barátokkal, ismerősökkel, ahogy én is barátnőkkel, nem kell mindig sülve-főve együtt lenni. Aztán ne akarjon megváltoztatni, átformálni, fogadja el az érzéseimet, lelki világomat, tartsa ezeket tiszteletben. Éreztesse velem, hogy szeret és fontos vagyok neki és ne használja ki a nagy szívemet...

2 megjegyzés:

  1. Külsőre ugyanez. Ápolt legyen, és igényes. A belső meg teljesen hasonló, mint amit anno kerestem. Max még azért azt hozzátenném, hogy lehessen vele beszélgetni, és ne csak egyféle dologról. :)

    VálaszTörlés