2013. augusztus 19., hétfő

Blogos kihívás- Day 19

Milyen ruhákat viselsz szívesen?

Igazából nálam elég változó. Sajnos még a kiforrott stílusomra nem találtam rá, jelenleg is próbálgatok, kóstolgatok. Az elmúlt időszakban elkezdtem érdeklődni a szoknyák és az egybe ruhák iránt. Habár szoknyát még csak itthonra vettem fel, de ruhába már járkáltam ide-oda. Emellett ugyanúgy szívesen hordok nadrágot is, természetesen. Leginkább farmert szoktam, de van egy burgundi, illetve egy menta színűm is, azokat is nagyon szeretem.
Pólók közül is változatos a ruhatáram. Szeretem a színes, mintásakat is, de ha olyanom van, akkor egyszínű, egyszerűeket veszek fel.

Pulcsik közül leginkább az ilyen meleg, belebújósakat szeretem, de a kötöttek is nagy szerelmek. Kiskoromban anya sokszor vett nekem garbós nyakút, mostanában azokat hanyagolom, nem érzem jól magam bennük. 

Összességében elmondható az, hogy fontos a kényelemmel egybekötött jól kinézős. Mármint, hogy tetsszen is meg kényelmes is legyen. Néha romantikus, néha sportos, néha kislányos. Talán hangulatfüggő? Talán évszakfüggő? Vagy csak próbálok rátalálni az utamra? Ki tudja. A lényeg, hogy szerteágazó. De bármit is hordasz, az a lényeg, hogy örömmel viseld!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése