2013. augusztus 14., szerda

Blogos kihívás- Day 14

Melyik az a top 5 hely, ahová elutaznál?

Ha tehetném, körbeutaznám az egész világot, mindenbe belekóstolnék. 
1. Japán 

Tudom, Japánról már egyszer írtam, de meg kell említenem még egyszer. Az anime/manga őrületem, a kultúrájuk, a csodás épületeik, a szigetország adottságai miatt nagyon szívesen ellátogatnék. Ha minden jól megy, Zsófival együtt fogunk menni! ^^
2. Anglia


Azon belül is London. Az összes híres nevezetesség érdekel, ezen kívül a telefonfülkék, a piros buszok is teljesen elbűvöltek. Kicsit hűvösebb, esős terület, de nagyon sajátos hangulata van. Az iskola már kétszer is rendezett kiutat, de mindkettő irreálisan drága volt sajnos... 
3. Olaszország


Igaz, tavaly nyáron már voltam ott, de annyira megfogott, hogy visszamennék többször is. A macskaköves, szűk utcák, a vidám emberek, a mediterrán légkör, a gyönyörű tengerpartok mind-mind igazán kecsegtetőek. 

4. Svájc


Ohh milyen csodálatos.  Igazából bármilyen hasonló helyvidékes, dimbes-dombos táj szóba jöhet. Nem nagyon tudok még mit hozzáfűzni... Mesés és kész!

5. Hawaii


 Átlátszó víz, hófehér homok, szikrázó napsütés, csodás naplementék... Tudnék jó pár hetet lustulni Hawaii szigetén.

2 megjegyzés:

  1. En ugy erzem egy nagy utazast fogunk mi csinalni, amint alkalmunk lesz ra!:D♥

    VálaszTörlés
  2. Ohó, rendben, én benne vagyok!♥ :D Majd megyek melléd dolgozni!^^

    VálaszTörlés