2013. augusztus 13., kedd

Blogos kihívás- Day 13

Ki a példaképed? Miért?

Régebben megszállottan rajongtam néhány énekesnőért, együttesért, de ez az erős varázs mára elillant. Példaképül csakis olyan személy/személyek jöhetnek szóba, akikre felnézek, erősítenek, bátorítanak és nem átlagosak. Számomra a szüleim azok, különösen édesapám. Amíg anyukám kicsit rám hasonlít abban (is), hogy egy-egy dolgon sokat aggodalmaskodik, addig apukám minden helyzetben nyugodt tud maradni, egyszerűen, 'lazán' veszi a dolgokat és végül mindig neki lesz igaza, még ha én ezt sokszor szeretném megcáfolni... Emellett okos ember és nagyon tiszteletreméltó. Persze anyukámat is nagyon szeretem, szinte mindent megtudok vele beszélni, jó barátnőm is egyben :) Mindkettejük nagyon fontosak a számomra, inspirálnak és próbálnak előre lökni az életben.

*Szerettem volna róluk képet csatolni, de nem szeretnének felkerülni az internetre, így sajnos nem tudok.* 

2 megjegyzés:

  1. Ezt a blogos kihívást el fogom kezdeni. :)
    Nagyon tetszik.

    Erről hasonlóan gondolkodunk. Még gimiben került fel egyszer egy ilyen kérdésnek, hogy ki a példaképem, és mindenki valami hírességet írt, én egyedül írtam anyukámat. Még a tanár sem értette, hogy miért.

    VálaszTörlés
  2. Unokatesóm is elkezdte, szerintem is nagyon jó, hajrá! :)

    Örülök neki. Hát az elég szomorú, hogy a tanár sem...

    VálaszTörlés