2013. augusztus 26., hétfő

Blogos kihívás- Day 24

Mik a kedvenc ékszereid és körömlakkjaid? Képekkel.

Kezdjük a nyakláncokkal:

 1. Igen, engem is elkapott a bagoly-láz. Ezt a tündéri tollas drágaságot Olaszországban vettem (sokat segítettem, ugye?) de szerintem lehet kapni hasonlót itthon is :)

2. Ezt az érdekes, aranyos láncot tavaly vettem Budapesten a karácsonyi vásáron egy kézműves lánykától.

3. Na igen, egy fotósbolondnak kötelező egy ilyen darab! Ezt Facebook-on rendeltem egy rendelős oldalról (Galambos Bibbush-tól)

4. Ezt az antik hatású csodát pedig a Takko-ban vásároltam. A közhiedelemmel ellentétben nem lehet felnyitni, de attól még nagyon szép és különleges.

Karkötők:

1. Karkötő-óra, ugyanis az alja nem folytonos, mint egy órának. Nagykátán vettem a strandon xD

2.  Ezt a finom, egyszerű szépséget a Takko-ban vettem leárazva.

3. Ez az egyik nagy kedvenc! Süthető gyurmából készült és hihetetlenül aranyos. A tavaszi MondoCon-on vettem egy kézműves lánytól, akinek a honlapját megtaláljátok Facebook-on. Rengeteg gyönyörű ékszert csinál és megrendeléseket is vállal! (ZombieLand / zombieYanos kreatív világa)

Gyűrűk:


1. Bagoly-láz ismét. Augusztus 20-án vettem Kecskeméten a hírös napi fesztiválon egy kreatívos nőtől. Gombos aranyoska :)

2. Ez az ezüst gyűrűm pedig Görögországból való (pontosabban Asprovalta-ból) :D

Körömlakkok:

Körömlakkokból elég sok van nekem, és szinte mindegyiket szeretem, de talán ezeket a legjobban. Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése