2013. augusztus 19., hétfő

Blogos kihívás- Day 18

Számodra mi a tökéletes időtöltés?

Ha hiszitek, ha nem, több is van :P Na lássuk:

1. Amikor fényképezhetek. Mindegy hogy embereket, természetet, teljesen beleélem magam és kikapcsol, jó érzéssel tölt el. Legkedvesebb hobbim.



2. Rajzolgatás közben. Igaz, másolgatni szoktam a gépről, de amikor rám jön az alkotás vágy, akkor képes vagyok egy-egy rajzon több órát is elszöszmötölni. Állatokat, virágokat, anime karaktereket szoktam főként.

3. Blogolás. Habár gondolhatjátok, hogy azért is pötyögök^^ 

4. Alvás. Haha. Főleg amikor egy nagyon fárasztó, kemény nap után dőlhetek aludni a pihe-puha ágyikómba hmm...


5. Családdal való időtöltés. Anyáékkal elég sűrűn járunk kirándulni, sétálni, túrázgatni, amit nagyon élvezek. És persze Zsófival is szeretek együtt lenni, hiszen unokatestvérség mellett jó barátnők is vagyunk.

6. Olvasás. Igaz, az elmúld időszakban kicsit elhanyagoltam, de amúgy nagyon szeretek olvasni. Mindig magam elé képzelem a helyszínt, az embereket, az adott szituációkat és nagyon beletudom élni magam. Aztán a végén meg olyan furcsa hirtelen visszazökkenni a valós életbe :)

7. Valamilyen általam kedvelt sorozat-vagy filmnézés. Kikapcsol, ellazít, vagy éppen még vidámabb leszek tőle. Beleélem magam és szomorkás leszek, ha véget ér.


8. És majdnem kihagytam még valamit: zenehallgatás! Az egyik legfontosabb. Enélkül nem is tudnék élni. Vagyis elég nehezen...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése