2013. augusztus 6., kedd

Blogos kihívás- Day 6

Mik a jelenlegi kedvenc zenéid?

Ahh, zene... Mindennapjaim szerves részét jelenti. Hangulat fokozó/javító, remek időtöltés. Mostanában főként este hallgatok sokat, lefekvés előtt. Enélkül már el sem tudok aludni. Na meg utazás közben milyen jó hallgatni *-* Nézed közben a tájat, gondolkozol, álmodozol...
Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a dalok:

Avicii: Wake Me Up. Mondhatni rongyosra hallgattam ezt a számot, nagyon szeretem. Az énekes hangja is nagyon különleges, hát még a refrén. Imádom és kész♥



Yui: Again. Ez egy anime (FMA- Testvériség) 1. openingje, de valami zseniális! A szövege kicsit nehézkes, de már egész jól megy. Egy olyan barátnőmnek is tetszik, aki alapjáraton nem szereti az animéket, úgyhogy tessék belehallgatni!

Disclosure: White Nouse. Rádióban hallottam először és olyan sokáig kerestem, mire végül rátaláltam. Számomra igazi nyári sláger, szeretem.

 
Fall Out Boy: The Phoenix. Az új albumukról való, ami kicsit komolyabb, rockos hangvételűbb lett. A többi számba még nagyon nem hallgattam bele, de ezt imádom. 


Three Days Grace: Time Of Dying. MEGUNHATATLAN! Akárhányszor hallgatom, sohasem unom meg. Pedig nem új szám, de akkor is iszonyú jó. AMV-k alá is sokszor bevágják, nem is csodálom.  


The Prodigy: Voodoo People (People Remix). Ilyen stílusú zenéket nem sűrűn hallgatom, ha tudni akarjátok az igazat, de ez valamiért megfogott.


Kyary Pamyu Pamyu: Pon Pon Pon. A végére pedig egy agyzsibbasztó klipű, de annál aranyosabb zenét választottam. Lehet, hogy páran beutalnának a zárt osztályra, de jókedvem lesz tőle és mosolygok mint a vadalma ^^ 

2 megjegyzés:

  1. A Prodigy-t és az Avicii-t szeretem ezek közül, vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy ismerem őket. A többit meg még meghallgatom párszor, de egyik sem rossz. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki! :)
    Igazából zenei téren mindenevő vagyok, ezen kívül még sok számot szeretek, de azért nem akartam annyit kiposztolni... :)))

    VálaszTörlés