2013. augusztus 10., szombat

Esti elmélkedés~

Érdekesek vagyunk mi emberek. Folyton az elérhetetlenre vágyunk, mindig új álmokat kergetünk. Ami tulajdonképpen nem is olyan rossz, csak közben elfelejtjük a jelent. Elfelejtünk a mának élni. Folyton előre aggodalmaskodunk, tervezgetünk, számítgatunk, stresszelünk. Pedig sokszor oly fölösleges... 
Én is hajlamos vagyok ebbe a gödörbe beleesni. Egy-egy kis apróságon annyi ideig tudok rágódni, tépelődni. Én is könnyedén szeretném venni az akadályokat! Először azt hisszük könnyű, de később mégiscsak panaszkodsz, mégis elszomorodsz, idegeskedsz, szorongsz. Hiszen, ahogy mondani szokás: Mindennap egy ajándék! Nincs garancia arra, hogy holnap is élni fogsz. 

Remélem sikerül nekem is ezeket tudomásul vennem és alkalmaznom is a való életben. Régebben mennyivel optimistább voltam... Most inkább realistább? Komolyabb? Vagy csak szimplán túl reagálom a dolgokat? Na látjátok, az is lehet...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése