2013. augusztus 5., hétfő

Blogos kihívás- Day 5

Van olyan tárgyad, amihez nagyon jó emléked fűződik?

Vadul forgolódok, keresgélek a szobámba és alig, ha találok olyat. Aztán balra pillantottam a polcomra és megláttam a fényképezőgépemet. Meg is találtam a választ. Hiszen a megannyi fotózások, pillanatok mind kedvesek és szívmelengetőek számomra. Szinte az összes kattintásomat vissza tudom idézni. Most ha így belegondolok, mennyi mindent és mindenkit fotóztam már... 
(Tudom, a kép nem valami jó minőségű, de a lényeg látszódik... :))
A fényképezőgépem az egyik legfontosabb tárgyam, mondhatni a lényemmé vált... 3 évnyi pillanatokat örökítettem már meg vele. (Legalábbis ezzel a típussal) Barátnőket, szüleimet, bátyámat, unokatestvéremet, ismerősöket, idegeneket, virágokat, természetet, vízcseppeket, pókokat, pillangókat, tájat, dombokat, macskákat és még megannyi mást.

Egyébként meg a szép emlékeket, pillanatokat a fejemben őrzöm. Nem kellenek ahhoz külön tárgyak, hogy felidézhessem azokat. A kis buksimban őrzöm őket. Onnan senki sem veheti el őket! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése