2013. augusztus 11., vasárnap

Blogos kihívás- Day 11

Milyen félelmed van, amit a mai napig nem tudsz leküzdeni?

Ami azt illeti, több is van... Az egyik a magasságtól való félelem. Kisebb koromban súlyosabb volt a helyzet, akkor a lépcsőn sem bírtam közlekedni (Lépcsőházas lakásban elég nagy hátrány volt), mozgólépcsőn is rosszul voltam, szinte mindennemű magasságtól.
Mostanra ezek stabilizálódtak egy kicsit. Viszont ami megnehezítette a helyzetemet, az a tornaórán használatos gerenda... Ugyanis tériszonyomból kifolyólag nem mertem végigmenni rajta. Max. úgy, hogy két oldalról fogták a kezem, de még úgy is remegtem. Nem hogy ráhasaljak, bukfencezzek, trükközzek. Csak értitek, mindenki megtudta csinálni, csak én nem. A tanárnő pedig csak jól leordította a hajam és szentbeszédet tartott. 9-be amikor ráhasaltam, de nem bírtam felállni, akkor megfogta a hasam és lelökött róla, hogy tudjam milyen érzés leesni... Úgy megijedtem, köpni-nyelni nem tudtam, majdnem elsírtam magam és utána még elvárta, hogy próbáljam újra. Csúcs szuper volt!

A másik félelmem kicsit érdekes, mondhatni nevetséges. Az pedig a vérnyomásmérőtől, vérnyomásméréstől való félelem... Ha már rám rakják, el kezdek idegeskedni, izgulni és persze az egekig felszökik. Egyfajta pánikbetegségnek mondanám. Róttuk már a köröket ez ügyben, de végül persze kiderült, hogy a szívemnek semmi baja, egészséges, csak ezt a megrögzött, hülye fóbiámat kéne legyűrni. Mert nem veszélytelen dolog. Ha egy orvos megméri, a látott számoknak fog hinni, nem annak, hogy neked amúgy normális, csak félsz és ennyi...

3 megjegyzés:

  1. a gerendás az elég durva.. mármint a tanár részéről :( sajnálom az ilyeneket
    nálunk is hasonlóan különböző elbírálásban részesülnek egyes tanulók :(

    VálaszTörlés
  2. A tornatanárok zöme szerintem szadista, és így éli ki a hatalomvágyát, ami nagyon szomorú dolog. Annyira meg tudja egy tanár határozni az ember életét, hogy nem is sejti, némelyik tettével/szavával mennyit árt vagy használ.

    Nekem egyszer három orvos és két ápolónő nézte a vérnyomásomat és hallgatta a szívverésemet, és senki nem hallott a sztetoszkópban semmit, a vérnyomásom meg gyakorlatilag nem volt. Kiküldtek kávézni, de utána sem javult a helyet. Inkább hazaküldtek. :)

    VálaszTörlés
  3. Az a baj, hogy ez mellett kicsit bénácska is vagyok. Általános tesi tanárom szerint mozgás koordinációs hiányosságom van... Anya szerint attól lehet, hogy kiskoromban későn tanultam meg járni... Na mindegy, a lényeg hogy nem szimpatizál velem a drága tanár nő. ^^,

    Tipegő Zombi: Az se semmi... Annyira alacsony volt? Jujj :/

    VálaszTörlés