2014. október 31., péntek

Halloween smink-Billy

Sziasztok! 

Ebben a bejegyzésben egy egyszerű, gyorsan elkészíthető halloween-i sminket, illetve ruhát láthattok. Amolyan last-minute az egész, mert ma délután találtam ki hogy kinek a bőrébe bújjak ma és gyorsan kellett kiokoskodnom valamit.

A Fűrész c. filmek szereplőjét, Billy-t választottam, mert egyszerű de mégis látványos. Fehér arcfestékkel lett volna az igazi, de ennek hiányában lealapoztam az arcom, áttetsző púderrel fixáltam az egészet. A szemöldökömet fekete szemhéjpúderrel töltöttem ki és ugyanezzel a színnel kontúroztam az orromat, illetve a szemhéjamra is vittem fel. A vízvonalamat fekete szemceruzával húztam ki, majd spiráloztam. A számat egy piros szájkontúrceruzával körberajzoltam, majd piros rúzzsal töltöttem ki. Ugyanezzel a ceruzával rajzoltam az orcámra két csigás kört. A szám sarkából lefelé húztam 1-1 vonalat 1 fekete tussal.

A jelmezhez pedig nincs más dolgunk, csak felkapni egy fekete nadrágot, fehér inget, fekete blézert illetve egy piros masnit. Jó szórakozást és boldog halloween-t! ♥






4 megjegyzés:

  1. De szuper lett! Én is terveztem ezt megcsinálni, de végül manikűrben köszöntött vissza nálam Billy :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Igen, láttam, fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor a célomat elértem, köszönöm! ^^

    VálaszTörlés