2014. november 8., szombat

Valami új-kismama fotózás

1 hete vasárnap kismama fotózáson vettem részt. Több szempontból is kihívás volt számomra, mivel még sohasem fotóztam beltéren illetve ilyen témában sem. Megmondom őszintén, kicsit féltem, hogy hogyan fogom megoldani és milyen lesz a végeredmény, de a párt már ismertem, hiszen a jegyes fotózásukat is én csináltam és ott megtapasztalhattam hogy nagyon kedves, vicces emberekről van szó.

Kialakítottak egy külön kis helységet, ahová leterítettek egy szép bársony plédet, illetve sok ötletük is volt, úgyhogy viszonylag sokféle képet tudtam készíteni. Viszont ez egy jó motiváció volt arra, hogy a műtermi fotózás felé is orientálódjak és ehhez szükséges kellékeket is beszerezzek, hiszen van rá igény. Mindenesetre jól éreztem magam és örültem a felkérésnek, hiszen a terhesség egy gyönyörű időszak, ami nagyon fontos egy pár életében és életre szóló emlékek lehetnek az ez idő alatt készült fényképek. Remélem eleget tudtam tenni az elképzeléseiknek :)

Gondoltam veletek is megosztom néhány kedvenc képemet a fotózásból, hátha nektek is tetszeni fog:







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése