2012. november 6., kedd

Katyvasz

Szép kedd estét mindenkinek! Itt van előttem ez a gyönyörű, hatalmas hófehér lap, az ihletet szóró szervecském valahol félúton megakadt, valószínűleg defektet kapott, a statisztika napról napra növekszik, én pedig alig tudok miről írni. Ilyenkor a kedves olvasónak felmerül a kérdés, hogy akkor mi a nyűért pötyög ez a szerencsétlen. Új követőm is van és egyre többen olvassátok szerény kis irományaimat, aminek nagyon örülök. Szerintem az alkotói válság mindenkinek ismerős lehet, na mostanában nálam is ez ütötte fel fejét. Így a szünet után visszarázódva kicsit nehezen telnek a napok. Utálom, amikor reggel még a nap sem kel fel, a telefon ordít, mint a fába szorult féreg, az ágy csábosan marasztal, de nincs mese, menni kell. Mindig megbeszélem magammal, hogy időben elvégzem a teendőimet, elpakolok mindent, ha hazaérek, kirakom a teás üvegemet és az ennivalós zacskómat, de nem, véletlenül sem csinálnám meg, hanem mindent az utolsó másodpercekre hagyok. Utálom, hogy ilyen szétszórt vagyok. A szobámról ne is beszéljünk... Nagy katyvaszság van , mint a matematika füzetemben. "Egyszer megjavulok én.." (8) Vagy mégsem.. ?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése