2012. november 10., szombat

Hosszú, tartalmas péntek

Halloween smink #2
Szép szombat délutánt drága kiscsibéim! Tegnap igen tartalmas napom volt, erről is szeretnék nektek beszámolni. 4 óránk volt mindösszesen megtartva (amúgy 6 lett volna), de mivel 2 órakor halloween party, nem tudtam hazamenni, mivel nem értem volna vissza, így Henivel elmentünk egyet gyrosozni. Isteni finom gyros tálat ettünk! Utána benéztünk egy kicsit a rossmanba, ahonnan egy rúzs és egy körömlakk jött velem haza. A vásárlás után visszatértünk az iskolába, ahol fél óra várakozás után megláttunk pár ismerős arcot és elkezdtünk sminkelni. Én valami koponya/csontváz féleség akartam lenni, Heni pedig ijesztő baba. Többieknek tetszett, vagy ahogy Niki mondaná: "Emőke, de csúnya vagy! :D" Persze jó értelemben. A halloween partyn volt kosztum értékelés, kvíz kitöltés, gitárszó, horrorfilm jelenet szinkronizálás és sütemény evés..♥ Összességében jól éreztem magam, érdemes volt eljönni. Utána eljött értem apa és hazaérkezvén lemostam magamról a sminket és rohantam is táncedzésre. Hálistennek nem késtem sokat. Új táncot vettünk, ami jó gyors de nekem nagyon tetszik. Majd sokat gyakorolom és akkor menni fog. Este kicsit gépeztem, majd aludtam. Ma pedig délig lustálkodtam, apa csinált bundás kenyeret és forró teát. Jelen pillanatban hatalmas zene keresésben-töltögetésben vagyok. 

Mindenkinek kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése