2012. november 11., vasárnap

Filmajánló: Hallgass a szívedre

Sziasztok! :) Tegnap este ahogy bóklásztam a youtubon, eszembe jutott, hogy teljes filmek is vannak fent így egyet mindenképpen szerettem volna megnézni. A hallgass a szívedre c. alkotást több helyen is olvastam, hogy nagyon jó és tanulságos, így erre tettem le a voksomat. Nagyon is jól döntöttem! A történet egy férfiről szól, aki pincérkedik és egyik nap egy gazdag családot szolgál ki és a lányukba rögtön beleszeret. Az érzés kölcsönösnek bizonyul. Megadja neki a telefonszámát, de nem tudta felhívni, ugyanis kiderül a lányról, hogy halláskárosult és beszélni sem nagyon tanult meg. A férfit nem tántorítja el, megtanul kézjelekkel kommunikálni és a nővel egyre szorosabbá alakul kapcsolatuk. A nő anyukája viszont nem nézi jó szemmel, mindenáron keresztbe akar tenni a kapcsolatuknak, hamis e-maileket írogat a nevében és jó bő hónapig nem látják egymást. De kis idő múlva elsimítják a félreértéseket és újra együtt lesznek. Ezután jön a szomorú csattanó (lelőjem, vagy ne?...), hogy a férfi rákos lesz és nincs már sok hátra. (Édesanyja is rákban hunyt el) A nő igyekszik segíteni neki és vele lenni, akárcsak a legjobb barátja, egyben munkatársa is. A nő addig elmegy egy műtétre, amivel sikerül visszakapnia teljes hallását, de mire ezt az örömöt megoszthatná szerelmével, holtan találja a kórházi ágyban. Szándékosan "ölte meg" végül magát a férfi úgy, hogy a lélegeztető maszkját leemelte a szájáról. Miért is? Mert a férfi anno végignézte édesanyja halálát és ezt a keserűséget nem akarta a nőnek. Tudni kell azt is, hogy mindketten nagy zenerajongók és mivel a nő nem tudott zeneiskolába menni, szerelme lakásán létrehozott egyet. Az utolsó 15-20 percet végigkönnyeztem, hihetetlenül megrázó, gyönyörű és tanulságos film! Kicsit hosszúra nyúlt az ismertetés, de ennél még többet is tartalmaz. Teljes film linkje:

 http://www.youtube.com/watch?v=w5cq-9k_HoI

Kedvenc idézet a filmből: Tudod, szerelem voltál neki első látásra. Mikor rólad beszélt, óva intettem. Azt mondtam, hogy nehéz lenne, hogy lehetetlenség. Azt tanácsoltam, hogy hagyja, és tudod mit mondott? Nem hagy ki valamit, ami remek lehet, csak mert egyszerre nehéz is. Ha rám hallgatott volna, a legcsodásabb dolgot hagyta volna ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése