2015. május 3., vasárnap

Lélekerősítő

Holnaptól hivatalosan is elindul a 2015-ös érettségi szezon, ami sajnos engem is érint, úgyhogy szeretnék minden kedves sorstársamnak kitartást, erőt és koncentrációt kívánni! 
Én jelenleg nem érzem magam késznek a feladatra, főleg azért se mert az írásbelire így külön nem sok felkészülési időnk volt, de egyszer mindenkinek túl kell ezen esni és nincs mit tennünk, ezt adta az élet, teljesíteni kell a lehető legjobb módon!

Számomra a legnagyobb mumus a matematika, amiből sohasem brillíroztam és bár sosem a minimalitásra megyek de ennél a tantárgynál sajnos igen... Nem szeretnék szóbelire kerülni, úgyhogy legalább a minimum szintet meg kellene ütni. Legjobban a 3-nak örülnék, hiszen én gimiben eddig szinte végig 3-as voltam, csak az utóbbi időszakban kicsit elhagytam magam és nem úgy jöttek össze a dolgok (ahogyan az élet más területein se) de ettől függetlenül küzdenem kell és nem szabad idegeskednem, nekem ugyanis az a nagy hibám. 

Egy szónak is száz a vége, egy kalappal és igenis mutassuk meg hogy mire vagyunk képesek! :)

(Ja és az perpillanat nem nyugtat meg hogy az egyetemen/főiskolán rosszabb lesz, mert most ezt az akadályt kell legyőzni :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése