2014. szeptember 26., péntek

Funny friday

Sziasztok!

Ez a hét eléggé megviselt, minden egyes napra órákat tanultam, ami rendesen leszívta az erőmet. Múlthéten 2 napot hiányoztam (kis betegség, meg temetés..) aztán ezt is pótolnom kellett, sok dolgozatot írtam, feleltem, esszéket kellet gyártani úgyhogy huh már nagyon vártam a péntek délutánt. Összességében jó eredményekkel zártam a hetet (még 1-2 dolgozat eredményét nem tudom), de mindenképpen terveztem betérni a Rossman-ba, úgyhogy vettem néhány dolgot jutalomként, illetve egy szép szoknyát is sikerült beszereznem a kínaiba :)

 Isana száraz sampon: Bár igyekszem ritkán használni, sokszor igen életmentő tud lenni :) Jó árban van, hatásos és sötét hajúak se féljenek, el lehet ügyesen dolgozni. Egyedüli hátránya (legalábbis nekem) hogy kicsit bekorpásodok tőle.. 

Happy erdei gyümölcsös tea: Még egy nyári kirándulás alkalmával vettük hogy kipróbáljuk és ah valami isteni! Ha tehetitek, kóstoljátok meg, nagyon finom, intenzív íze van :)

Rexona spray: Elgondolkoztam hogy valami újat próbáljak-e ki de megláttam a jól bevált spray-met leárazva aztán dobtam is a kosaramba.. :) Mondjuk egy picit újítottak mert ezen valami tropical felirat is áll, de kellemes az illata úgyhogy szerintem jóban leszünk.

Ééés aminek a legjobban örülök: Avril Lavigne Black star parfüm! *-* Régebben volt szerencsém használni a drágát, emlékszem nagyon tartalékoltam és különlegesebb alkalmakkor használtam hiszen nem nagy adag (15 ml) és nem valami olcsó (5000 körül). Viszont barátnőm szólt hogy látta leárazva és láttam, hogy valóban: 2200 Ft-ra leértékelték! Mondom ó gyere a mamához.. Úgyhogy szerelmünk újra ég♥ Egyébként nagyon kellemes, édeskés illata van és baromi tartós :)

És a szoknya. Magasított derekú, csipkés csoda :) 2 fiú barátom így ránézésre elég rövidnek találta és talán néhányan is azt gondolhatjátok, viszont felpróbáltam és egyáltalán nem rövid, sőt.. :) Viszont ami még tetszik benne hogy elég vastag anyaga van, úgyhogy most is lehet hordani kicsit vastagabb harisnyával.

Végezetül néhány vicces, aranyos képet szeretnék beszúrni, ha már péntek van és jóság, vidámság:

Pontosan.. :DD

Ez annyira aranyos :D

Nos igen, vannak néha ilyen napjaink.

Ezen hangosan felnevettem, viszont nagyon igaz :D

A lelkedbe lát nézés :3

Ez lehet egy kicsit erősnek tűnhet, de rejlik benne némi igazság morzsa.. :D





2 megjegyzés: