2012. szeptember 2., vasárnap

Reggeli zsörtölődés extrákkal

Mivel egész nyáron hozzászoktam a délig alváshoz és lustálkodáshoz, tegnap elhatároztam, hogy időben lefekszem és fel is kelek. 11-kor már ágyban voltam, de mint mindig, elkezdtem zenét hallgatni, s közben ábrándozgatni. Mikor észbe kaptam, már fél 1 fele járt az idő és gyorsan kikapva a fülhallgatót, leraktam magam mellé a telefont és elaludtam. Reggel 9-kor szólt a dallam, hogy ébrednem kéne. Mormoltam 2 szót és visszaaludtam...Majd arra eszméltem, hogy 11 óra van. Ez azért olyan nagy probléma, mert holnap 6 órakor kellene ébredni, de így halvány lila sejtésem nincs, hogy fog sikerülni.

A holnapról jut eszembe...Siránkozhatnék én is, hogy elkezdődik az iskola, elmondhatnám minden második jött-ment embernek, kiírhatnám facebook-ra de még sem teszem. Attól még ez a nagy helyzet és nem tudunk rajta változtatni. Viszont jobban belegondolva, mindennek meg van a maga kis rejtett bája. Amikor reggel hullafáradtan trappolsz az állomásra, majd az évfolyamtársakkal csicseregsz, miközben a szemeidbe belevakít a felkelő nap sugara. Vagy amikor belépsz az osztályterembe és mindenki vagy lázasan az elmulasztott házi feladatot körmöli, esetleg a legújabb eseményeket meséli egymásnak. A büfében vett dobozos tejeskávét szürcsölve aggodalmaskodni a szünet utáni dolgozattól, vagy éppen ötször elkarattyolni, hogy neked biztos nem fog sikerülni és legtöbbször nem is lesz annyira rossz. Persze a sok tanulást és korán kelést senki sem várja (ahogy én sem !) de ettől függetlenül meg kell próbálni a jó oldalát nézni. Újra nevethetek Henivel a Johnny Gold-os, Mónika show-s sületlenségeken, felavathatom a vadiúj füzeteimet és találkozhatok az új évfolyamtárs-barátaimmal. Ettől függetlenül biztos lesznek rinyálós, nyavalygós posztok is, de olykor-olykor ki kell magadból adni a dühöt. Holnapra mindenkinek sok sikert és kitartást kívánok, csak túléljük! ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ma kezdtem el olvasni a blogod, nagyon tetszik. :) Igazad van, nem éri meg kiírogatni mindenhozá hogy suli, mert nem változtat semmin. :)
    Ja, és ha van kedved nézz be hozzám.. : http://erikaelete.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Persze, szívesen megnézem :))

    VálaszTörlés