2012. április 4., szerda

nagyon tavasz!!


huhú, a mai nap nagyon tetszett. suli hamar lezajlott, bár orvosi vizsgálaton kellett részt venni és az ilyeneken mindig túlpörgetem magam. pedig semmi értelme. mikor haza értem, megnéztem a busz menetrendeket, este megbeszéltem anyuékkal és fel is hívtam Zsófit, hogy mikor is megyek. úgyhogy végleges. nagyon várom a pénteket♥ ott leszek szombatig, majd vasárnap együtt megyünk le mamiékhoz húsvétozni. szerintem hétfő este esek haza. és akkor még tanulhatok a keddi angol témazáróra (úgy volt, hogy ma írjuk, de a nyomtató bedöglött és áttettük szerdára, majd egy drága édes aranyos leányzó kérésére keddre...), ami szerintem nem fog összejönni. na majd meglátjuk. however, voltam ma fotózni is, egy barátnőmet meg a húgát. (képeket a fotós blogomon tekinthetitek meg) úgyhogy összességében egy remek nap volt. holnap alszok vagy 11-ig, majd megyek Zsófihoz. deszuper lesz *-*

rólam is készült pár fotó, balra egyet meg is tekinthettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése