2012. április 23., hétfő

Április 23.


szóval 15 éves lettem.

emlékszem, kiskoromban mennyivel máshogy fogtam fel ezt a dolgot. izgatottan pattogtam, számoltam a napokat és előtte való éjjel szinte elaludni sem tudtam, annyira vártam a születésnapomat. mostanra meg. szinte ugyanolyan, mint a többi nap. főleg, hogy iskolásan töltöttem, dolgozatokkal megspékelve. ráadásul holnapra is kéne tanulni. de ennek ellenére jól esett a rengeteg köszöntés, anyuék ölelés-és puszi áradata, kedvessége. hisz mégiscsak egyszer van az embernek születésnapja. Henitől kaptam egy tábla epres milkát♥ tesóm bent volt Kátán így vele jöttem haza és már 2 órára hazaértem. itthon, a szokásos ebéd helyett a tegnapi tortából vágtam be egy szeletet. kiültem a kőre és élveztem, hogy a nap égeti a testem és közbe nyammogom a habos finomságot. tesóm kint csinálgatta a cipőjét, és persze ökörködött az ő szokásos stílusában. az elmúlt 8 órában nem nevettem annyit mint abban a tömör 5 percben. de olyan szinten, hogy abba sem bírtam hagyni és majdnem megfulladtam a habban. mindig fel tudja dobni a hangulatom :) úgyhogy legalább ma vigyorogjak, mint a tejbe tök :)))

goodbye 14, welcome 15! (:

2 megjegyzés: