2012. április 10., kedd

beszámoló.

mint azt említettem, pénteken Berényben buszra szálltam és Pest felé vettem az irányt. a busz elég szellős volt, hallgattam a zenét, tervezgettem, hogy majd mit fogunk csinálni. Gödöllő felé már kezdtek sokasodni az emberek, és mire Pestre értem, kész hering party volt. de azért túl éltem. kisvártatva megérkeztem a stadionhoz és láttam hogy jön öcsi és Zsófi. messziről kiszúrta a citromsárga felsőm, úgyhogy nem volt gond. náluk lecuccoltunk, csokiztunk, filmeken nevettünk és rengeteget beszélgettünk. szombaton két ismerősünkkel szerettünk volna találkozni, de sajnos egyikük sem ért rá és tőlük busz sem járt, ráadásul az eső is eleredt, úgyhogy bent ragadtunk. egy ideig kisebb fajta rosszkedv kapott el bennünket, de megnéztük az üvegtigrist, majd este bementünk öcsivel az auchan-be, és nap végére már minden klappolt.
vasárnap elmentünk mamáékhoz, majd délután oda megérkeztek a szüleink is. előtte még lementünk Lőrincibe, a stégre, ahol nagybátyámék rendeztek egy kisebb fajta bulit. a marhapörkölt finom volt, bár az időjárás viszontagságai és a nem nekünk való társaság kicsit elnyomta ezt a jókedvet. anyuékkal átmentünk a másik mamámhoz, ott aludtunk, majd reggel jöttek a locsolkodók. javában az ágyat nyomtam, amikor arra lettem figyelmes, hogy valaki a lábamra spriccel egy kis kölnit, amire fel is ugrottam. meg is volt az ébresztő. visszatérve másik mamámhoz ettünk jókat, volt még egy locsolkodás, Zsófival való beszélgetés, showder klub és irigy hónaljmirigy nézés majd lassan indultunk haza. összességében jól telt, bár valahogy nem volt nagy hangulatom az ünneplésre. majd legközelebb még jobb lesz. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése