2013. november 2., szombat

Katyvasz~

Egy kicsit változtattam a blog kinézetén. Visszafogott, finom, kicsit romantikus összhatást kelt így.  Egyébként egy kis vidámságot szerettem volna belevinni a kinézetre, hátha a közérzetemre is kihat.. Kicsit lehangol a tudat, hogy nemsokára véget ér az őszi szünet és visszaesünk a régi kerékvágásba. De legalább tudtam fotózni, pihenni, találkoztam Zsófival és megismertem egy új animét, ami egyre jobban tetszik (köszi Jani^^). A novemberi hónap egyébként nem a kedvencem, leginkább az időjárás miatt, ugyanis a fák kopaszak, minden olyan szürke és semmilyen. De amikor elkezdődök az adventi időszak, a készülődés, a várakozás, az mindig nagy izgalommal tölt el. 

Egyébként tartottunk egy kis halloween-t a lányokkal, finomakat ettünk, sokat nevettünk és este Bújj bújj c. animét néztünk. Úgyhogy jó kis nap volt. Ja és így néztem ki. Zombi baba lettem volna, vagy valami olyasmi~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése