2013. november 13., szerda

Díjat kaptam, jejj! :)

www.tipegozombi.blogspot.com- Blog tulajdonosától kaptam egy díjat, amit nagyon szépen köszönök! :)


7 dolgot kéne írni szerény személyemről...

1.) Sokszor eléggé labilis tud lenni az idegállapotom. Amikor olyan passzban vagyok, elég egy két rossz szó és fel megy a pumpa. És sajnos olyan is előfordulhat, hogy olyanokat megbántok, akiket egyébként nem szeretnék. Pedig tudom, hogy nem másokon kell levezetni a feszültséget, de időnként akarva-akaratlanul is kicsúszik egy-két nem kívánatos szó...

2.) Az utóbbi időben hihetetlenül megkedveltem a Japán kultúrát illetve az animéket. 3 MondoCon-on is részt vettem, Cosplay-t is viseltem, illetve néhány kifejezést is elsajátítottam.  Volt amikor barátnőmnek japánul köszöntem meg valamit és csak lesett hogy: WAT? :D

3.) Hatalmas állatbolond vagyok. Simán elsikítom magam egy aranyos macska, nyúl, kutya stb. láttán, mint valami 5 éves kislány. 

4.) Zene nélkül nem tudok élni. Mindennap hallgatok, megszokássá vált, egyszerűen igénylem. Szerintem képtelen lennék napokat kihagyni zene nélkül.

5.) Engem eddig valamiért elkerült a szerelem fuvallata, ezért sincsenek ilyen jellegű bejegyzések. (De ezt már firtattam egy poszt keretén belül) Sokszor mondogatom, hogy 30 macskával fogok megöregedni, vagy hogy apácazárdába vonulok, de csak nem így lesz.. ~

6.) Eljutottam arra a szintre, hogy nagyjából megbarátkoztam magammal. Legalábbis külsőleg. Régebben sokat rinyáltam a pattanásaim, a nehezen kezelhető hajam, a jobban kiálló mell alatti csontjaim és a mélyebb "gödör" (mell között) miatt, de rájöttem, hogy amiken nem tudok változtatni, azokon kár pörögni.

7.) A blog írásakor álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien feliratkoznak, kommentálnak, segítenek, tanácsokat adnak.. Szeretlek titeket! :)

6 megjegyzés:

  1. Hogy minden lány macskákkal akar megöregedni.. :)
    Valahogy nem értem Én ezt sehogy se, pedig mindig van egy jóravaló fiatal férfi aki ápolná öregkorában..
    (Elnézést, troll vagyok.)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen csak poénból mondogatom.. :) Hiszem, hogy valahol valaki rám vár.

    VálaszTörlés
  3. A második ponton kívül szinte mindenben egyezést találtam, mert majd a halálos ágyamon meglátom, hogy mennyi állat fog körülvenni. Hihihi :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!:)) <3
    A macskák nekem is listán vannak, esetleg kutyák. Bár a mostaniak folyton széthordanak mindent (igen, alsóneműket is, ami elég ciki, amikor más megtalálja valahol a földön...). Szóval állatok minden mennyiségben.;)

    VálaszTörlés
  5. valahogy sejtem hogy az a "bizonyos" barátnő az én vagyok :D ja és ha apácazárdába vonulsz akkor ne feledd mit küldök majd neked :D ;) ♥

    VálaszTörlés
  6. Zsófi: Egy kutyust én is elfogadnék.. :)) Ja igen, azt mesélted.. Kellemes lehet ~

    Heni: Hmm vajon honnan? :O :DD
    Rendben, nem feledem! xddddd♥

    VálaszTörlés