2013. szeptember 17., kedd

Autumn TAG

Több bloggerinánál is összefutottam ezzel a TAG-el és mivel szeretem a hasonlókat (no meg persze az őszt) gondoltam én is megcsinálom.

1. Kedvenc dolog az őszben?
Ilyenkor csodás színekbe borul a természet, szépeket lehet fotózni, lehet nagyokat sétálni, ha meg morcosabbra fordul az idő, egy puha takaró és egy jó könyv társaságában eldekkolhatsz az ágyadban.

2. Kedvenc ital?
Meleg/forró italok. Tea, kakaó és tejeskávé. Teából mostanság rászoktam a zöld teára.



3.  Kedvenc illat/gyertya?
Természetes illatok: eső utáni illat, falevelek illata, fűszerek közül pedig a fahéj és a vanília. Parfümökből a nyárias könnyedebb, frissebb illatok helyett inkább édeskésebb, töményebb illatokat preferálom. Nem vagyok nagy gyertyás, de egy-két őszi(esebb) kiadásúra nagyon fáj a fogam.

4. Legjobb rúzs?
Rúzsokat nem igazán használok, inkább szőlőzsír+némi szájfény kombó. Kedvenc szájfényem őszre a NYC Kissgloss kiadásból a 537 B'way Berry

5. Hidratálás?
Szőlőzsírt minden este használok, meg néha reggelente is. Testápolót sajnos sokszor elfelejtem, vagy csak nincs kedvem, viszont mostanában a bal könyökömet kenegetem egy erősebb, körömvirág kivonatos kézkrémmel, mert iszonyúan ki van száradva. Mint a dörzspapír brr...

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Inkább meleg, földszíneket, egy kis szemceruzával/szemhéjtussal megbolondítva. 


7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
Nincs kifejezetten őszi kedvenc, akiket szeretek, azokat minden időben szeretem^^




8. Kedvenc őszi viselet?
Sötét, szűk szárú farmerek, illetve a burgundi gatyómat nagyon szeretem. Felsőrészekből a meleg, belebújós pulcsikat szeretem.

9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Forró fürdőkkel. Nincs is jobb, mint egy hűvös, fárasztó nap után beesni egy kellemes adag vízbe, elmerülni a habokba és csak lazulni. 


10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
♥ A házunkhoz néhány percre lévő fasornál
♥ Szülőkkel kirándulni a hegyekben
♥ Bárhol, ahol fotózhatok
♥ Bent, egy meleg itallal, könyvekkel és zenékkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése