2013. július 19., péntek

Nyári MondoCon-tervek

Konnichiwa! :)



Nagyon várom a holnapi napot, ugyanis MondoCon-ra megyünk! *-* Ez lesz a második és nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar elérkezik ez a pillanat. A tavaszi (rossz idő ellenére) fantasztikus volt, egész nap mosolyogtam, teljesen beleéltem magam, boldog voltam. Most, ha minden jól megy, szép időnk lesz. Hátrányként annyit tudnék felhozni, hogy barátnőim nem tudnak jönni, így haverokkal megyek, de nem bánom, biztosan jól fogjuk magunkat érezni :)

Fotózni most is fogok, de komolyabban! A tavaszin inkább csak rácsodálkoztam mindenre és a tömegből szólítottam meg néhány cosplay-est, hogy had csináljak róluk néhány képet. Pózoltak, kattintottam és mehettünk is tovább. Holnap nem csak így szeretném! Művészibb, komolyabb, "profibb" hatású fotókat is szeretnék gyártani. Ennek két oka is van: szeretnék indulni a fotópályázaton, amit a rendezvény szervez minden alkalommal; és mivel lassan 4 éve szenvedélyem a fotózás, így hajt engem ez a vér, hogy ne csak átlagos, tömeg képeket kreáljak. Szóval majd néhányukat elrabolom valami homogénebb háttér elé és kattintok róluk néhányat, remélem nem fogják bánni! ^^" És persze remélem, hogy sikerrel járok.

Én is terveztem, hogy beöltözök valakinek/valaminek, de nem jött össze. Hogy őszinte legyek, el sem tudtam dönteni, annyi minden megtetszett. Gondolkodtam Erza Scarlet-en (Fairy Tail), Pikachu-n, Rukia-n (Bleach), de most még Gasai Yuno-n (Mirai Nikki) is megfordultak az agykerekeim...Őszire viszont mindenképpen szeretnék.

És ha már az ember egyszer eljut egy ilyen helyre, a vásárlós standokat sem hagyhatjuk ki...3 Mondo magazin már le van foglalva, amit ott veszek át, illetve az én, illetve jó barátom karszalagjából levásárolok 2 mangát, úgyhogy ez már fix :D Pocky-t is veszek, mert az valami isteni finom! Itthonra is spájzolok be egy nagyobb csomaggal, ugyanis az ősöknek is ízlik. Emellett egy angol nyelvű mangát is szeretnék (nyelvgyakorlás szempontjából) meg ami megtetszik... :) 

Szóval szombat este, vagy vasárnap jövök a képes beszámolóval! Addig is jók legyetek!

2 megjegyzés:

  1. Várom a beszámolót nagyon.
    Mi mindig eltervezzük, hogy megyünk, de párom valahogy mindig akkor dolgozik, amikor esedékes lenne egy con. Nekem meg, nincs társaságom hozzá.
    Talán, majd legközelebb.

    A pályázathoz viszont, egy kalappal, és érezd jól magad!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Oh értem. De egyszer feltétlen menjetek el, nagyon megéri! :)

    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés