2013. július 22., hétfő

2013 Nyári MondoCon-Élménybeszámoló

Sziasztok blogger lakók!^^
Ichigo-val! ^^ (Bleach)

Mint ígértem, írok egy keveset a szombati programomról. 10-re (a kapunyitásra) már ott voltunk, de elég nehezen döntöttük el, hogy melyik sorba kell állni. Nagy nehezen eldöntöttük és mivel elővételbe vettük a jegyet, egész hamar bejutottunk. Nem úgy mint szegény barátnőim... Legközelebb majd ők is így veszik :) *Végül jött 2 barátnőm, akikről péntek este tudtam meg, hogy jönnek*

Bent sokat sétáltunk, annál is többet fotóztunk, meg vásárolgattunk. Ami számomra hátrány volt, az a nagy hőség. Délután 2-kor már teljesen készek voltunk, pihenni kellett kicsit, meg inni dögivel :D Igen, aki egész nap rohangál, fotózik 30°-ba, annak számolnia kell a következményekkel :D Aminek nagyon örülök, hogy sikerült egész jó képeket kattintanom, amelyeket megtekinthettek a fotós blogomon (www.emokephotos.blogspot.com) Ide csak néhányat szúrok be. Sok jó cosplay-es volt, bőven lehetett nézelődni/"válogatni". Ezen kívül volt egy emberke (kb. 30-32 éves), akin jót mosolyogtunk. Sétálok barátnőmmel, erre megállít minket, hogy csinálhat-e rólunk egy közös képet. Egymásra nézünk, ugyanis sima, utcai viseletbe mentünk. Megvontam a vállam, majd mondtam neki hogy rendben. Póz, kattintás, kész a kép. De ez nem elég, ő hármas képet is szeretett volna. Egye fene, az is elkészült. Majd rám néz, kitártja a karjait és azt kérdezi: "Free hug?" (Ingyen ölelés?) Itt már kicsit furcsáltam, de végül belementem.. Barátnőmet is megölelte, őt még fel is kapta. És közben azt mondta, hogy jajj de jó... Megvolt neki a gyereknap^^"

Összeségében remekül éreztem magam, tudtam sokat fotózni, nevettünk is eleget és sok szép CP-st láttunk. 






És végül a zsákmányok:

3 db Mondo magazin
2 db Chrno Crusade manga
2 db kitűző (Bleach, Fullmetal Alchemist)
Fairy Tail Happy plüss♥
Csodás nyaklánc (Garden of Imagination) Facebook-on megtaláljátok az oldalát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése