2013. április 3., szerda

Egy kis aktualitás

Sziasztok kedveskéim! Amolyan helyzetjelentéssel érkeztem a mai napra. A húsvét nagyon jól telt. Ahogy említettem, leruccantunk mamáékhoz, találkoztam unokatestvéreimmel, nagybátyámmal, barátnőjével, meg még egy-két ismerősünkkel. A kiszáradási veszély nem fenyegetett, ugyanis sokan meglocsoltak (szám szerint 8-an), úgyhogy illatoztam, mint egy virágos rét. Zsófival most is jól elvoltunk, sokat nevettünk, sétáltunk, tévét néztünk, fotózkodtunk. A menü kínálatával sem voltak problémák, volt minden, mi szem-szájnak ingere, mondhatni egész nap ettem...Fasírozott, francia saláta, sonka, kaszinó tojás, rántott hús, zserbó, gyümölcs torta, almás krémes, diós szelet és megannyi más...Úgyhogy mostantól oda kell figyelni, mert szerintem egy-két kg felszaladt (csak nem oO) All in all, minden nagyon szuper volt, jól éreztem magam, tarthatott volna tovább ez a "tavaszi" szünet, furcsa volt ma megint korán kelni és órákon lenni.

A másik dolog, amiről szeretnék pötyögni, az a szombati programom, ami nem más mint *dobpergés* animeCon! Aki nem tudná, egy nagy anime rendezvény a Millenárison, Budapesten. Még sohasem voltam, ez lesz az első alkalom és nagyon kíváncsi vagyok! Ha minden jól megy, előtte való nap délután felutazok Zsófihoz és szombaton együtt megyünk majd (de még előtte elkanyarodunk a keletibe, mert egy évfolyamtársunk is jön velünk^^) Bár az időjárás nem lesz túl kecsegtető, de mivel mindhárman nagyon bolondosak vagyunk (kihozzuk egymásból az őrültet, pardon) így szórakozásból és nevetésből nem lesz hiány. Képes beszámoló várható.

Remélem nektek is jól telt a szünetetek, kipihentétek magatokat és körmöt rágva várjátok már a tavasz első jeleit! Addig is vigyázzatok magatokra, jók legyetek!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése