2013. március 17., vasárnap

And that's who I am.

Utálok korán kelni, a délelőtti órákba szinte használhatatlan vagyok. Ezzel ellentétben imádok sokáig fenn maradni, ha kell, ha nem.
Hogy ez mennyire igaz...Sok mindent nem tudok hozzá fűzni, sajnos nehezen tudom beosztani az időmet
Nagyon szeretem az állatokat és több olyan történetet is tudnék mesélni, ami bebizonyítja hogy szeretnek és 'megértenek' az állatok.  
Mondhatni ő a másik felem, hihetetlenül szeretem és unokatestvérségen kívül ő a legjobb barátnőm, bármit elmondhatok neki♥    
Amióta iskolás vagyok, mindig is számított és fontos volt, hogy milyenek a füzeteim és az íróeszközeim. A sima, egyszerű, sablonos dolgoktól sikítani tudnék. Ha egy füzet jókedvet és vidámságot áraszt, máris könnyebb a tanulás 
Egy késő nyári napon kifeküdni a fűre és bámulni az eget, miközben különféle figurákat kémlelsz a felhőkből...Leírhatatlan
Bár nem sűrűn veszek rendes kádfürdőt, mivel a tusolás gyorsabb és gazdaságosabb, de ettől függetlenül imádok elmerülni egy forró, habos, illatos fürdőben, és hosszú ideig töprengeni az élet értelmein (Feltéve, ha valamelyik drága családtagod nem kopog be eszeveszetten, hogy szeretné használni a fürdőt...), sőt volt olyan, hogy majdnem el is aludtam...

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ahogy ezeket olvasom én is magamra ismerek az összesben!:D És ahogy az unokatesósat olvasom... istenem de hiányzol!♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nem hiába a közös vérvonal! ;D♥ Te is nagyon-nagyon! De nem sokára húsvét! *-*♥

    VálaszTörlés