2013. január 23., szerda

Emi örül a hónak

Mostanában az időjárás nem igazán tudta eldönteni, hogy mit szeretne. Egyszer viharos hóesés volt, ami másnap rögtön átcsapott dézsányi mennyiségű esőre. Ma viszont szép számmal havazott, amit próbáltam kicsit megörökíteni (bár az utakon már elolvadt...)
Csipkebogyóra is vadásztam, amit találtam is. Néhányszor azért mérgelődtem, mert a legszebbek eléggé magasan voltak. Legközelebb létrát is viszek magammal... :)))
  Viszont amit nagyon szeretek a télben, hogy minden olyan csendes, békés és nyugodt.
Az egyik kedvenc nyakláncomat is beavattam a fotózásba. Szerintem különleges, antikolt hatású, illik a téli tájhoz. Sokat szerencsétlenkedtem vele, hogy stabilan megálljon, mert állandóan forgolódott. Be volt csavarodva kicsit :)
Természetesen magamról is lőni kellett egy-két képet, ha már ott vagyok. Nem sokáig haboztam, rögtön belevetődtem a friss hóba. Állványom híján a bicikli kerekére tettem a fényképezőm és úgy ügyeskedtem. Hamar vissza kellett bicikliznem, mert későn mentem ki és ugyebár korán sötétedik. Legközelebb Valakit szeretnék fotózni, majd még ki kell találnom, ki lesz az :)
Hazaérkezvén pedig egy nagy adag tejszínhabos-csokireszelékes kakaóval kényeztettem magam. Rendesen át voltam ázva, így jól esett.  
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése