2012. december 31., hétfő

Emlékek

Hihetetlen, hogy egy újabb év telt el. Ha jellemezni szeretném a 2012-es évemet, az egész egy francia salátára emlékeztetne, ugyanis volt benne mindenféle. Sok nevetés, izgalom, utazások, ölelések, viccelődések, fotózások, tanulás, harag, sírás, utálat, régi stílus szeretete, blogolás fellendülése, változások, önmagam megismerése, smile palacsinta egyaránt benne volt. Nem mondom, hogy a legjobb évem volt, de nem is panaszkodok. Szóval 2013, gyere, mutasd magad! Remélem sok jóval kecsegtetsz!

                       Most pedig néhány vidám pillanatot szúrnék be ide:

Táncos fellépések

Henivel eltöltött sok idő :*

Tengerpartos lazulás

Olaszország♥

Halloween nálunk

Halloween az iskolába

Osztálykirándulás

Rengeteg epret megettem

Zsófival is sokat találkoztam♥

Kedvenc őszi képem

Fotózások

Megszerettem a tejeskávét
Persze sok finom teát is ittam

Karácsonyi vásárban is jártam

Karácsonyra hangolódtam

Fát díszítettünk

 Mindenkinek nagyon boldog újévet kívánok! Remélem boldogok, sikerekben gazdagok és szerencsések lesztek!♥ A blogom továbbra itt lesz, várlak titeket vissza, vagy éppen új olvasókat is!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése