2012. október 8., hétfő

Új desing + életjelek.

Halihó drága olvasók! Kicsit eltűntem a hadszíntérről, de most már újult erővel lendülök bele a blogolásba! Másfél hete, hogy írtam, azóta (mint mindenki tudja) október lett. Október nekem a valódi őszies időjárást jelenti és ezzel együtt a halloween feelinget. Tudom, hogy Magyarországon nem hódol nagy divatot ez a szokás, de én a faragott töklámpásoknak, a denevéreknek, szellemeknek, narancsos-feketés színeknek és annak a fantasztikus hangulatnak nem tudok ellenállni. Lehetséges, hogy nálunk a kis házban lesz egy halloween party jelleg, mint ahogy tavaly barátnőméknél volt. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle ;) És ennek fényében díszítettem ki a blog kinézetét. A fejlécképen sokat vaciláltam, de végül ez mellett tettem le a voksomat. Egyszer úúúgy elmennék egy hatalmas, hivatalos halloween-re! Mekkora lenne...Na de visszacsöppenve az álomvilágból: hétvégén volt nálunk az expo és voltunk fellépni, aznap délelőtt pedig Jászberénybe voltunk anyával. Vettünk hajszínezőt, úgyhogy a sörényem ismét sötétebb barnán tündököl. Egyedül a frufrummal nem vagyok kibékülve, na mindegy... Ja és megismertem egy tök klassz játékot (Vindictus) amibe kezdek elég "jól" belerázódni, hála évfolyamtársam segítségének. Eddig szinte semmivel nem játszottam, úgyhogy nagy újdonságként kezeltem ezt a dolgot :D Visszatérve a halloween-re...Akkorra szeretnék valami ütős, ijesztő sminket kreálni, ugyanis youtub-on milliónyi ötlet van. Hmm...Meglátjuk mi sül ki belőle!

2 megjegyzés:

  1. Sörény xD
    Nekem is volt színezve, már kicsit lekopott de ilyen vöröses volt.:)
    Egyik osztálytársam nagyszülei szoktak csinálni halloween partikat, hivatalosakat és megyek is ha lesz.:D
    Juj nálatok a kisházban?*-* Ott rohadt jót lehetne csinálni! Szólsz, hogy mikor lesz majd?:$ Hátha el tudnék ugrani.;)♥

    VálaszTörlés
  2. Igen? :) Azt nem is láttam rajtad.. :) Úristen az de jó lehet! *-* Tervben van, remélem ténylegesen megvalósul! :) Nem az egész kisházban lenne (ugyanis a nagyszobában szinte lépni sem lehet..) csak az előtérbe, kicsit kipakolva :) Persze, gondoltam is rád!♥

    VálaszTörlés