2012. október 23., kedd

4 nap eseményei

Szerbusztok drágák! Fénysebességgel, de mozgalmasan telt a hosszú hétvége. Mint tudjátok, szombaton és vasárnap Zsófival és mamáékkal töltöttem az időt. Beszéltem anyával és így a tömegközlekedés lehetőségeit kihasználva többet tudunk majd találkozni, aminek mindketten nagyon örülünk! Tegnap játszottam, barátnőkkel voltam és animét néztem. Mostanában egyáltalán nem néztem, de  Zsófi megint előhozta belőlem a szikrát. A Full Metal Panic Fumoffu c. animét szeretném kivégezni és a Bújj bújj szellem! részeit. Mindkettő fantasztikus! Az első vicces és jópofa, a másik izgalmas és picit ijesztő is. Ha ezeket kivégzem, majd másik animére vetem ki a horgomat. A bújj bújj szellemből pár részt megmutattam barátnőimnek, nekik is elnyerte a tetszésüket! :) 
Téma váltás: nyilván senkinek sem kell mondanom, hogy október 23-a van és hogy mi is történt ezen a napon. Bár ünnepségre ilyenkor nem szoktam menni, mégis úgy érzem, hogy pár szót azért megérdemelne a dolog. A forradalom nem volt nyereséges, hatalmas pusztítást és emberáldozatokat követelt, de figyelemreméltó dolog volt, hogy sokan kimertek állni az elveik mellett és halálukig azt vallották! Tisztelet nekik!

2 megjegyzés:

  1. Jaj drága, úgy örülök, hogy újra meggyújtottam benned a tüzet, az animék iránt!^^
    Ha esetleg még érdekelne egy-két, akkor bátran kérdezz, tudod, hogy ilyen téren kimeríthetetlen vagyok!:)
    Nagyon jó volt veled a két nap, és még jobb, hogy rájöttünk mennyi lehetőséget nyújt a tömegközlekedés.XD :D♥

    VálaszTörlés
  2. Rendben, feltétlen! :)) Az ám, hamarosan ismétlés! ;D♥♥

    VálaszTörlés