2012. március 15., csütörtök


üdvözlehelletem!

most végre a diákság és a felnőttek nagy része kicsit fellélegezhet, ugyanis eljött a hosszú hétvége. a suliban ódákat zengettek arról, hogy kinek mi a terve, amíg én poker face-t bevágva egy-két szót, ha motyogtam. igazság szerint ilyen alkalmakkor nem szoktam előre tervezni, az adott pillanatokban eldől, hogy mihez van kedvem. a szombaton gondolkodom erősen: menjek e a Kincsem túrára (amin már voltam) vagy anyáékkal Parádra, egy jópofa vásárra. hmm. még nem tudom, de lassacskán el kéne dönteni. mostanában nem igen vagyok edzett ilyen sport téren, lehet nem is bírnám azt a távot.. annyi biztos, hogy ebben a négy napban rengeteget pihenek, de kicsit azért mozogni is kéne. (meg MAJD tanulni) és persze beszerezni azt a bizonyos könyvet, amiről meséltem nektek. ti mivel ütitek el ezt a szép 4 napot? (:

2 megjegyzés:

  1. Üdvözvisszalehelletem!
    Én koncertezek majd és bnőzök~:D
    Meg majd természetesen a tavaszi szünetben veled leszek!:$♥ C:

    VálaszTörlés
  2. na az jóó :P ^^
    igen, már nagyon várom *-* ♥

    VálaszTörlés