2012. március 18., vasárnap

ez ilyen.


amilyen lassan indult, olyan gyorsan véget is ért ez a hosszú hétvége. bár voltam kint a szabadban, pihentem, barátokkal voltam, tehát jól telt. a vasárnap estéket pedig gyűlölöm. így a mai sem kivétel. az a legérdekesebb az egészben, hogy szinte semmi értelmeset nem csináltam, még is úgy eltelt ez a nap. délbe keltem (khm, pardon...) utána bevágtam 2 szelet isteni pizzát, kicsit elpakoltam a szobámban, próbálgattam az új sálamat, és már fél 3 lett, úgyhogy próbáltam tanulgatni is, több-kevesebb sikerrel. mai nap is hihetetlenül szépen sütött a nap és meleg volt. semmi kedvem holnaptól újra beleesni a mókuskerékbe, ráadásul most szombaton is menni kell. ilyen ez a pop szakma. a mai nap pozitívuma, hogy ettem epret, sok cukorral. fuck yeah.

2 megjegyzés: