2012. február 21., kedd

tavaszodik?



tavaszodik. időjárás jelentők is ezt zengik. már nagyon hiányzik, tényleg jöhetne. ahogy suli után baktattam az állomásra, a napfény kellemesen simogatta az arcom és melengette kezeimet. a hó is olvadozik javában. a tavasz számomra olyan, mint egy lelki megtisztulás. betegség utáni, kijózanodott állapot. szeretem a fehér tájat, a szánkózást, de ennyi elég volt. szeretném már látni a virágok bimbódzását, a madarak csicsergését, a szüntelen napsütést, azt, hogy végre felvehetem a fél nyitott fekete topánkámat és a klassz rövid ujjú felsőimet. szeretnék én is kicsit éledezni, új erőre kapni. ebben a pár hónapban nagyon bezárkóztam, eltunyultam. kell egy kis pörgés, bizsergés. jó lenne biciklizni, fotózni a naplementét és a virágokat, feküdni a fűben, bámulni a vattacukor nagyságú felhőket, buborékot fúni, szaladgálni. ♥

a virágos képet tavaly tavasszal készítettem. a portrét magamról pedig ma. kicsit bohóckodtam a hajvasalóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése