2012. február 20., hétfő


mint minden hétfő, ez is nagyon nehezen indult. bármennyire is hihetetlen, de két nap későn kelése teljesen berögzítette bennem a tudatot, hogy nem tudok ki kászkálódani az ágyból. 6:10-kor még morogtam, mint valami medve, de aztán erőt vettem magamon. hál istennek ma nem volt az a vad hideg, bár a lucskos, latyakos hómaradványok nem helyettesítették ezt az örömöt. írtam egy irodalom témazárót, és írás közben úgy megfájdult a jobb csuklómon lévő kis bütyök, hogy csak na. ha kicsit írok és jobban rányomom még most is. ojeee. földrajzból is írtam, bár az lehetett volna jobb is...holnap matek témazárót írok. fincsi mi? amúgy ennek a napnak is sok értelme volt. ja de várjunk! évfolyamtársamtól kaptam egy tábla milka csokit. hazafele legalább nem unatkoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése