2011. november 24., csütörtök

az elmúlt hetem egy képben.

hogy egy kis vidámságot is írjak :) egy képbe foglaltam a jelentősebb momentumokat. a körömlakkokat tegnap vettem a Rossman-ban :) a rózsaszín 99 ft,- volt *-* a sütiket ma csinálta anya a holnapi olasz délutánra. isteni finom lett, ha kell a recept, leírom. a színes égősor szintén tegnap került fel. anya hozott be pár doboz karácsonyi díszt és a legalján találtam rá. a falvédőmön szépen végigvezettem. nagyon hangulatos és színes. a szememet szombaton sminkeltem ki anya új avonos hármas szemhéj púderával. a szív alakú rántott husit pedig vasárnap este fotóztam le. nagyon megörültem neki és jóízűen ettem :) kellemes napot mindenkinek, igyatok finom meleg teát, jóízű sütiket, ilyen cudar időben csak az segít.

by: emiii...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése