2011. szeptember 5., hétfő

Önboncolgatás. (:


Álmodozó típusnak tartom magam. Mindig is voltak és lesznek is vágyaim, amiket szeretnék elérni. De milyen embernek ne lennének? Nem szeretem, ha külső alapján ítélnek meg. Elsőre visszahúzódónak tűnök, de ha olyan a társaság szeretek nevetni és megnyílok. Rájöttem, hogy önmagunk érzéseit a legnehezebb leküzdeni.Szabadidőm jelentős részét a fotózás tölti ki, ami számomra egyfajta kifejezés. Igyekszem mindenbe meglátni a szépet és megörökíteni. Nincs is ennél szebb. Természetesen még rengeteget kell tanulnom az élet minden területén. Most kezdtem el a gimnáziumot, ami nem könnyű és hatalmas tétje van. Kulcsfontosságú időszak a jövőmre nézve. Itt alakul ki a személyiségem és itt dől el, hogy négy év után hova tovább. Egyenlőre nem tudom, remélem egy idő után kiforrja magát. Tanulok, járom az utamat, kisebb-nagyobb buckákba megakadok, elesek, de felállok és továbbmegyek. Hisz ez az élet rendje.

eme pár sort ez a fotó ihlette meg. nem tudom hogyan s miért, csak ránéztem, elgondolkodtam és jöttek a gondolatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése