2011. augusztus 29., hétfő

Farmosi császkálás :)


No hát sziasztok! :)

Megvolt a 3 napos gólyatábor. Voltak szívatások rendesen, de a társaság nagyon jó volt, főleg az osztálytársak *-* aranyosak nagyon. Csütörtökön apa meghozta a tankönyveket. Van egy pár és jó vaskosak. Belenéztem a fizika és matek könyvbe és minden életkedvem elment. Ez már gimnázium és nem lesz habos torta, az fix. Tegnap voltam Farmoson az egyik új osztálytárs-barátnőmnél. Jól elbeszélgettünk, kicsit körbemutatta Farmost. (az étcsokis fagyit feltétlen kóstoljátok meg, isteni finom *.*) Szerintem jó barátok leszünk és én is beilleszkedek majd az osztályba. Ma kicsit elővettem az angolt, gyakorolgattam. 4-kor megyek fotózni :P de fogalmam sincs merre menjünk, Szele szinte minden jó szegletét felderítettem már. Na mindegy, majd kitalálunk valamit :)

A képemen a farmosi barátnőmmel vagyok :) ő a bal oldali.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése