2011. augusztus 20., szombat

Minden kezdet nehéz

Testnevelésből sohasem jeleskedtem igazán. Megtettem, amit tudtam, de igazándiből nem kápráztattam el a tanárnőt. Egy idő után bele is törődtem, hogy béna vagyok és hogy ezen nem tudok változtatni. Ám pár hónapja (amit említettem is) elkezdtem járni a helyi tánccsoportba. Eleinte döcögősen indult a dolog, nehezen illeszkedtem be. Jó pár hete elkezdtünk tanulni egy koreográfiát Aladinos zenére, amiben én is bekapcsolódtam. Itthon is sokat gyakoroltam és pár alkalommal ezelőtt be is fejeztük. Augusztus 20-án bemutatásra kerül. Mármint ma :D Eleinte azt gondoltam, hogy nem fogok benne lenni, mivel még kezdő vagyok és nem vagyok valami jó. De mivel tudom a lépéseket, felléphetek. Úgyhogy ma jelenésem van! :) Még hogy ha egy szám erejéig is (mivel 1 órás lesz a műsorunk, tehát ők adnak elő jó pár táncot) de nagyon örülök neki és izgatottan várom! :) Nem mondanám, hogy híres táncos leszek és hogy profi válna belőlem, de hátha belelendülök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése