2011. március 8., kedd

Nem mentem le a térképről! :"D



sziasztook.^^

húha, jó régen nem írtam :D azóta nos...folynak az események :)
hol is kezdjem? végre kitavaszodott *-* mondjuk még nincs az a gatyarohasztó meleg, de akkor is süt a nap, csicseregnek a madarak, s ez egyenlőre bőven elég.
a jó hír még az, h szombaton lejön Zsófii és itt alszik vasárnapig :3 wáá annyira várom♥
régen láttam, szóval ideje volt^^

sajnos rossz hírek is mindig vannak, most is akadt a hálóba...a cicusom szemébe még egy hete belekapott egy nagy, ronda macska és begyulladt és ilyen hályog szerűség borította. tegnap elvitték apáék állatorvoshoz, és kiderült, h annyira súlyos, h ki kell operálni azt a szemét... :( de legalább így meg lehetett menteni. amikor hazahoztuk, még kábultan feküdt. szörnyű volt látni a véres, összevarrt szemével és a gallérjával látva tehetetlenül aludni. de pár óra múlva felébredt, de még persze csak botorkált. reggelre már rendesen mozgott, és hozzám is dörgölődött, csak a gallérkája miatt nem tud rendesen, most szegény be van csukva egy szobába, mivel nem járkálhat össze-vissza. de idővel csak rendbe jön :)

ennyit erről...nem sokára mehetek tanulni bioszt meg fizikát -.-" fizikát de utálom >< deh ez van xD és ki mit kapott nőnapra?^^ én egy kis csokit egy osztálytársamtól :"D de legalább finom volt♥ (mondjuk én szinte minden csokit megeszek *.*)

jó szám: Avril Lavigne-Wish You Were Here♥

that's all! (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése