2018. szeptember 22., szombat

Kapcsolatom az ősszel ♥

A mai nappal hivatalosan is beköszöntött az ősz, végre a nyári meleg után kellemes, pulóveres időszak vette kezdetét. Ennek örömére gondoltam megosztom Veletek, miért is szeretem úgy az őszt.

/Saját fotó/
Számomra az ősz egy egészen különleges, szinte varázslatos jelenség, a természet második tavasza. A táj csodás színekben pompázik, egy egyszerű iskolába/munkába sétálós alkalom is különlegessé válik, miközben gyönyörködünk a környezetünkben. Ilyenkor különösen jól esik valamilyen forró ital (legyen az kávé, tea, vagy kakaó), aminek elfogyasztása történhet hangulatos kis bisztróban, vagy otthon egy meleg takaróban burkolózva, egyaránt varázslatos lesz az élmény. Persze ez nem csak őszi elfoglaltság, de van abban valami egészen egyedi, amikor kint színesek a levelek, kellemes őszi szűrt fény hasít át az égbolton és közben kortyolod az éltető nedűt. Továbbá itt jön képbe az igazi cozy életérzés, a kényelmes kuckózás.
Ősszel remekül lehet kombinálni a ruhatárunkat; engem speciel rendkívüli örömmel tölt el, hogy felölthetem újra a kötött pulóvereket, kardigánokat, blézereket, kendőket, bokacsizmákat. Szívesebben hordok meleg földszíneket és a sminkemben is előkerülnek a mély tónusok, például erőteljesebb füstös szemsmink vagy egy bogyó színű rúzs.
Ilyenkor a legjobb beszervezni kirándulásokat, városnézéseket, minden egészen más hangulatba kerül, különösen a természetközeli helyszínek, például a hegyek és erdők. Az őszi erdei séta felér egy ujjá születéssel... ♥
Minden évszakban szeretek dekorálni, de ilyenkor különösen. Évente igyekszek beszerezni valamilyen kis újdonságot, így már egészen szép kollekciót tudhatok magaménak. Hihetetlenül izgatottá tudnak tenni a dísztárgyak, leveles füzérek, termések, dísztökök látványa. 
Na és aztán ott van a halloween fogalma is. Bár kis hazánkban nem elismert ünnep, szerencsére egyre nagyobb népszerűségnek örvend, különösen a fiatalok körében. Ez alól én sem vagyok kivétel, szeretek szinte mindent, ami ehhez kapcsolódik, annyira jó hangulata van. Minden évben tartunk egy kis összejövetelt ilyenkor a barátokkal (mindig másnál), ilyenkor közösen dekorálunk, beöltözünk, eszünk-iszunk, hangulatzenét kapcsolunk, ha úgy van, filmezünk is, nagyon szoktam imádni.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése