2013. június 14., péntek

Viszlát 10-ik évfolyam!

Az elmúlt néhány hétben azt hittem, sohasem érkezik el ez a pillanat. Ma volt az utolsó nap. Egy kicsit mindig meglep, hogy egy-egy év milyen hosszúnak tűnik, de mégis hamar eltelik. A gimnáziumi élet felén 'túl vagyok.' Kicsit ijesztő, de persze nagyon vártam a nyarat és a pihenést, úgyhogy egyelőre nem bánom. Ma és tegnap csak 4 óránk volt megtartva, így ennek örömére tegnap beültünk a lányokkal a gyros bárba, ami az iskolától szinte egy köpésnyire van. Isteni finom gyros táluk van!♥ 
A mai nap pedig megnéztünk egy érdekes, kicsit abszurd, de elgondolkodtató filmet, melynek a címe: A pillangó hatás (Butterfly effect). Amikor a tartalmát olvastam, fintorogtam és húztam a számat, de a film közepén kezdett érdekessé válni és megfogott. 12-es karikát kapott, amit kicsit kevésnek vélek. Psziho-thrillernek mondanám, szóval nem egy leányálom. Egyszer mindenképpen nézzétek meg.

Lényeg a lényeg, hogy minden kedves olvasómnak nagyon kellemes nyarat és jó időtöltést kívánok! Egyetek sok epret, dinnyét, fagyit, főtt kukoricát, strandoljatok, nevessetek, fotózzatok, pihenjetek, utazzatok meg mi egyéb. Persze nyáron sem áll meg a blog, remélem minél több helyre eljutok és sok érdekességet tudok csinálni, amiről majd be is számolok. 

Pusszantás! :*

2 megjegyzés:

  1. Hűűű, a Butterfly Effect az nagyon jó film. Kedvenceim egyike! Ráadásul a főszereplő srác is nagyon jó színész, ha jól emlékszem rá akkor pont Ashton Kutcher szerepel benne. :D A többi részét sajnos nem láttam, de elviekben azok is nagyon jók, szóval tessék megnézni. :3

    VálaszTörlés
  2. Ő bizony! ;) Nem is tudtam, hogy több része is van. Még ilyet.. :D Feltétlenül! ^^

    VálaszTörlés