2011. december 25., vasárnap

karácsonyi szösszenet.


ugye nem gondoltátok, hogy egy boldog karácsonyt üzenettel le tudom ezt a témát? :) tegnap örültem, hogy fehér karácsonyunk lesz, de a lelkesedésem 2 óra után aláhagyott. az estét vártam, amikor végre én is odaadhattam az ajándékokat és a karácsonyfa is csodás díszekben pompázott. most kicsit kevesebben voltunk, de azért így is is jól eltelt. holnap megyünk másik mamámékhoz és remélem Zsófiékkal is találkozok. bár nem tudom, hogy fog összejönni, de reménykedjünk. a szilveszteri kérdésem megoldódott, ugyanúgy mint tavaly. barátnőm áthívott úgyhogy elleszünk (persze többen leszünk) ♥ úgyhogy ez jó hír idáig. ebből a retek náthából még mindig nem lábaltam ki. hihetetlen. már nagyon unom, remélem most már békén hagy. mindenkinek azt ajánlom, hogy tömje magát a sok finom süteménnyel, ételekkel, nézem bugyuta de aranyos karácsonyi filmeket, nevessen sokat. mert ez egy ilyen időszak :)

xoxo: Emiii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése