2011. május 14., szombat

A mosoly


mi is az a mosoly ? most biztos ferde szemmel nézel és rávágod h amikor a szánkat a fülünk felé kanyarintjuk. ez eddig rendben van, de szerintem a mosolynak ereje van. mosollyal rögtön szimpatikusabb leszel, mosollyal kifejezhetsz bármit. és bárkinek a napját megédesítheted. amikor a hatvani piacon voltam és sétáltunk a forgatagban, láttam egy kislányt, aki az anyja ujját szorongatva csodálkozott a körülötte lévő tömegre. pont mellette sétáltam, köszöntem neki és rámosolyogtam. a megszeppent pofika hirtelen mosolygóssá vált és neki is egyből jobb kedve lett :) úgyhogy mindig csak mosolyogni! hiszen a világ is visszamosolyog rád. mondjuk vannak kellemetlen helyzetek de néha én is úgy vágom ki magam belőle h nagy szemekkel pislantok és mosolygok^^

"
A mosollyal az ember fényt gyújthat önmagában. Reménnyel töltheti el a lényét, és ezt a reményt másokra is átsugározhatja."

2 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen, mármint, hogy rámosolyogtam egy kislányra és ő visszamosolygott...és olyan jó érzés volt jobb kedvre deríteni^^

    VálaszTörlés