2010. december 16., csütörtök

Friss meg pár mondat (:

sziasztook (:

amint láthatjátok, egy kis frissel kedveskedek nektek^^
untam azt a fekete, télies szürkeséget, ezért egy kis színnel feldobtam :)

amúgy meg régen írtam...
most éppen infón ülök. ez az uccsó órám xP de még fél 3-ra jöhetek vissza bioszra, mert újra írom a dolgozatot...mert 3-asra írtam :$ és muszáj 5-ösre feljavítani :D szóval drukkoljatok^^
ma egyik bnőmnek fel kellett olvasni matekon a csirke paprikás receptjét :D nagy volt, bár nem úgy sült el, ahogy tervezte...
na mindegy, mi jót nevettünk rajta :)

ja és képzeljétek...nem mehetek anime karácsonyra T_T mégsem jött össze. mondjuk gondoltam h tesóm nem fog velem reggel 6-kor vonatozni, de azért a remény élt bennem. meg kérdezi h addig ő mit csinál? mondom Pest, gondolj a lehetőségekre :D de hiába mondtam neki, úgy sem visz el. szóval nem jön össze. sajnálom Zsófii :( pedig úgy elmentem volnaa ♥
majd talán legközelebb...ha lesz legközelebb...

de egy kis vidámabb dolog. ma megyek fodrászhoz, hnap suli diszkó, utána 2 nap és szünet éss *dobpergés* karácsony *-*

na puszii. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése